.

gry online

piątek, 27 czerwca 2014

Z przyjaciółmi biję rekordy!

Witam ponownie

W czerwcu za dużo nie pisałam bo
1. Nie było o czym
2. Nie chciało mi się xD

Teraz będzie inaczej :)
Otóż dzisiaj biłam z przyjaciółmi kilka rekordów które sama wymyślałam:


  1. Największa ilość balonów do połowy małej mapy-wyszło nam 160:

to zdjęcie z balonami a to mój wykres liczenia jak nie wierzycie:
skomplikowany trochę :)

    2. Największa ilość przyczepienia balonów do mojego brata Misa wyszło nam ponad 65:
Nawet go tam prawie nie widać

    3. Najwięcej małych pudełeczek niewidzialnych w wielkim pudle:
Nie liczyłyśmy ich bo po zrobieniu zdjęcia od razu musiałyśmy zmienić mapę
były straszne lagi, lepiej nie próbujcie tego na utility.

To na razie tyle ale robiłyśmy też najwięcej kowadeł na mapie ale nie wyszło
ale mam kawałek filmu:

przez przypadek nagrałam xDD

to na razie xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz