.

gry online

czwartek, 4 września 2014

Po evencie, nowe ustawienia itp...

Cześć, cześć ;D

Dawno nic nie pisałam bo zapomniałam że ja w ogóle mam bloga :O 
nagrywałam cały czas tylko na youtuba.

O to nowości na transformice:

Wczoraj dokładnie o 14:58 był resert serveru który usunął event.
Na szczęście Admini zostawili nam ekwipunek... w którym jak ktoś sobie zostawił są
rozdymki, fajerwerki, piłki i spreje oraz wymiane.

Ja jak widać trochę tego mam *o*















Niedawno zostało zmienione położenie forum, menu a nawet zostało dodane "Cafe" 
trochę podobne do forum....
A wygląda to tak:
Nawet spoko nie?
Co więcej to dodano bardzo słodkie futereczko *u*


Jest za nie bardzo fajna odznaka więc polecam do zakupu :)

Witam też was bardzo serdecznie po wakacjach....
I zapraszam na mój kanał
Kosiamisia tfm








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz