.

gry online

piątek, 21 lutego 2014

Myszki nie tylko na transformice.

Witam. Otóż bardzo lubię grę transformice więc użyłam swojego talentu i zrobiłam myszki z różnych materiałów.

Oto one mam nadzieję, że wam się spodobają:
Z modeliny ♥
Z plasteliny ♥
Z takich lepiących kulek ♥
Rysunek z programu Paint.

Na podstawie z mojej myszki z tfm:
Tylko, że nie namalowałam pędzla :)

Oprócz transformice jest również Godmice i Heromice, które wg mnie jest trochę nudne ponieważ każdy tam mówi po innym języku. W dodatku najlepsze jest to, że można kupić eventowe akcesoria bez  eventu i ma się 1000000 serków i 999999 truskawek za darmo kiedy się zaczyna grę:
Oprócz tego bardzo łatwo się zdobywa poziom. Jak zaczynamy to w ciągu 1 rundy zdobędziemy  3 lvl a w ciadu trzech 8.
Do tego nie potrzeba pk aby mieć umiejętność. Ja je zbieram i mi się pokazuje - i tak można cały czas: 

Jest też Heromice ale to całkiem to samo. 

To tyle na dziś. Dozobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz