.

gry online

wtorek, 18 lutego 2014

Plemię

pierwsza sprawa to, jak założyć plemię?

Klikamy po prostu ikonkę "Plemię" :)  Ale niektórzy są już w plemieniu więc szukamy w liście wszystkich członków i szukamy siebie i klikamy kropkę i wybieramy "Opuść plemię" i gotowe. Potem klikamy właśnie "Plemię" i UWAGA! musimy mieć 500 serków !



2 sprawa to opowiem wam jak znalazłam się w plemieniu.

 Pewnego razu byłam sobie w plemieniu nie pamiętam jakim i mi się ono nudziło bo nic w nim nie było takiego "EXTRA" więc je opuściłam. Poszłam na vanille szukać nowego plemienia i mi ktoś zaproponował więc się zgodziłam. Jego nick to Myszkoluszki. Było mi w nim bardzo dobrze więc w nim zostałam. Plemię o nazwie: Klub wakacyjnych myszek. Były turnieje w którym wygrałam rangę prawie największą. I założyciel bardzo mi się podobał. Po pewnym czasie czyli gdzieś po świętach Myszkoluszki i ja się zaprzyjaźniliśmy, rozmawialiśmy a na evencie walentynkowym mi się oświadczył! I tak zostało do dziś :)






Oto jego zdjęcie ze mną

W PLEMIENIU MOŻNA RÓWNIEŻ WŁĄCZAĆ ŚNIEG KOMENDĄ /neige

Strzałką w dół rzucamy śnieżką. Oto ja i rzucanie śnieżką:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz