.

gry online

wtorek, 18 lutego 2014

Wszystkie roomy-co można na nich robić?

1. Bootcamp

To jest room w którym musimy niestety byś samodzielni. Nie ma w nich szamana i  nie wiem czemu każdy jest nagi 0_0 Trudny to jest room sama się przyznam że nie przeszłam ani jednej mapy xD 
Tu właśnie umieram specjalnie xD Ps. Jak umrzemy to się odnawiamy po ok 2 sekundach


2. Vanilla

To jest zwykły room w którym jest szaman i może nam pomóc w trudnych mapkach. Przeważnie na nim są eventowe mapki. 
To mapka z szamanem i piłkami ja lecę w powietrzu xD
Czasem jest 2 szamanów wtedy przeważnie jeden zabija drugiego aby dostać więcej doświadczenia i uratować więcej myszy. Właśnie różowy szaman zabił niebieskiego xD

3. Defilante

To room inny niż wszystkie ponieważ tam jest bardzo długa mapka i musimy zbierać następujące znaczki:

Każdy znaczy co innego:

Piorun-Daje szybkość

+1- Daje nam 1 punkt do bycia super i wtedy otrzymujemy skrzydełka przy nicku

Sprężyna-Wybija nas w górę

Natomiast czaszka- Zabija nas

kiedy zdobędziemy ser to wiadomo wchodzimy do norki.
Wygląda to właśnie tak

4. Racing

jest to room podobny do Bootcampu ale są prostsze mapki. Wiadomo nie ma tam ani szamana ale wg mnie jest łatwiej dojść do norki. Niestety jak umrzemy to się nie odnawiamy ;_; 
To właśnie 1 z mapek.

5. I mój ulubiony Survival.

Ten room jest moim ulubionym. Polega on na uciekaniu ponieważ tu szaman zabija. kiedy jest się szamanem zabija się strzałką wszystkie myszy. Można też robić tzw Meep - Spacją
Zanim zrobiłam zdjęcie to umarłam i tam leci moja bańka :-)

Natomiast na Survivor jest czasem również mapka, w której jest się wampirem!
Otóż losowa mysz zostaje zamieniona w wampira i musi wszystkich zamienić w wampira. Aby zamieniać klikasz wiadomo - Spację
Kiedyś nawet z myszy zostałam tylko ja i goniły mnie wampiry xD




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz