.

gry online

środa, 5 marca 2014

Akcja: HACKEROM STOP!

HACKERZY

około 89% myszy myśli, że hacker to osoba która zabiera konta. Ale to tylko 50% racji jest w tym ponieważ niektórzy mają innego hacka czyli takiego hacka jak widzimy na kogoś profilu: 
Ma 36 level a ja 39. HAHA jestem od niego lepszy! :O On ma 332 pierwszych miejsc a ja nawet 50 nie mam!
To hacker właśnie. Widzimy że ma więcej niż na swój poziom o to przykład:
Zamazałam jego nazwę aby ochronić jego prywatność.

To tylko przykład. Jakby co to nie wiem czy to hacker ale zobaczcie od kiedy on gra:
2012 r ! Może kiedyś tak było? nwm ale są tacy hackerzy.



PS>Na górze zdjęcie myszy z nożem, bandaną na oczach i czymś na ogon bo ja to dorysowałam jako taki zbir. Myślę że się podoba :3



1 komentarz:

  1. No cóż... to nie koniecznie jest hacker. Ja mam na przykład 48 lvl i 80 st, a widziałam takiego co miał 30 lvl i 300 st i jeszcze na moich oczach zdobył chyba 10 razy pod rząd... tacy gracze się zdarzają...

    OdpowiedzUsuń