.

gry online

niedziela, 23 marca 2014

Dziwna rozmowa z "hackerem"

Dzisiaj to już przebranie miarki!
Spotkało mnie coś dziwnego!
Naprawdę dziwnego!!
Byłam sobie spokojnie na roomie koleżanki, gdy nagle
jakiś nie wiadomo kto  z 1 levelem
podszywał się pod hackera.
Prowadziliśmy krótką lecz dziwną
rozmowę, którą postanowiłam
zamieścić na blogu.
Dam wam jedną radę-Jak ktoś się do was
odezwie to spoko może jest miły ale jeżeli
zacznie rozmowę tekstem: Głupia jesteś
lub cie obrazi najlepiej go ignorować i zgłosić.
Bo zobaczcie co się stało gdy ja dokończyłam rozmowę:

Żółty-ja
Czerwony- dziwny koleś




Odmówiłam "hackerowi"
iścia na utility.
Wiedziałam, że to nie hacker więc kazałam
mu zabrać moje konto.

I naprawdę je zabrał!!!

żartowałam :D
Nic się mojemu kontowi nie stało.

Dlatego jak ktoś was wyzwie na szept
kliknijcie na jego nazwę i "ignoruj"
Wtedy nic już nie będzie mógł do ciebie
napisać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz