.

gry online

poniedziałek, 10 marca 2014

Hacker był w moim plemieniu!

Dzisiaj mysz nickiem: Plemietfm zaatakowało plemię "Klub wakacyjnych myszek".

Najpierw napisał, że jest synem adminów,że sprawdza jakość plemienia. Powiedzieliśmy z innymi myszkami wszystko. Że są imprezy, dużo myszy itd. Potem on napisał: HAHA OKŁAMAŁEM WAS! ZARAZ ZAATAKUJĘ WASZE PLEMIĘ I MNIE NIE POWSTRZYMACIE! HAHAHA!

Do tego sam wlazł do chatki plemiennej!
Jeżeli widzicie kogoś kto podszywa się pod admina szybko go usuń z plemienia i go ignorujcie. Na szczęście naszemu plemieniu nic się nie stało ale mogło dojść do usunięcia konta wszystkich myszek z plemienia. Uważajcie na tych z 1 lvl. Są podejrzani.


I PAMIĘTAJCIE, ŻE ADMIN NIGDY NIE MA 1 POZIOMU !

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że go usunęłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można tak dać się nabrać... przecież admini nie są polakami, a skoro oni nie to ich "syn" też nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hacker mi zniszczył plemie, co mam zrobić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniszczył czyli że co ?

      Usuń
    2. Że zchackerował mi plemie i nie dość że nie odda to ciągle coś mojego zmienia D:

      Usuń