.

gry online

niedziela, 16 marca 2014

Plemię *Klub wakacyjnych myszek

Jeżeli nie masz plemienia lub cię z obecnego wywalono zapraszam do Klubu wakacyjnych myszek!
Tam ciągle są imprezy, zebrania, dyskusje, turnieje nagradzane dobrymi rangami i wiele, wiele innych!

*Poleć znaj!

A teraz wywiad z założycielem tego plemienia MYSZKOLUSZKIM!


K. Jak to jest być założycielem plemienia?
M. Trzeba sobie jakoś poradzić- najgorszy jest początek a potem już lepiej :-)
K. Co jest dla ciebie najgorsze w plemieniu?
M. Według mnie plemię jest fajne, nie mam większych uwag.
K. Co byś zrobił gdyby twoje plemię zaatakowali hackerzy?
M. Powiedzmy że to moja tajemnica... :-)
K. Jak oceniasz swoje plemię od 1 do 10?
M. na 10
K. Czy przyjmujesz do plemienia wszystkie myszki?
M. raczej tak
K. Czy sam robisz mapki do chatek plemiennych?
M. Nie, tym zajmuje sie dobrowolnie kosiamisia i robi to świetnie!
K. Czy zanim poznałeś kosię (czyli mnie) to sam robiłeś mapki?
M. nie, brałem kody z forum ale sam też czasami robiłem
K. Jak załatwiasz problemy gdy mysz z plemienia ci się zbuntuje i cie wyzwie?
M. karam ją w sposób łagodny. Myszy które obrażają ciągle są wyrzucane. To dotyczy obrażania myszek także z poza plemienia.
K.  I chyba mają rangę wagarowicz nie?
M. Tak.

To był dialog z szefem plemienia *Klub wakacyjnych myszek. Serdecznie zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz