.

gry online

niedziela, 16 marca 2014

Wywiady z myszkami.


  • Pierwszy wywiad z myszką, której nicku nie udostępnię, ponieważ nie wyraziła na to zgody.

K- Jak bardzo lubisz grać na myszkach w od 1 do 10?
J- Hmmm... 10 bardzooooooo
K- Czy ty też prowadzisz jakiegoś bloga?
J- Niee
K- Poleciłabyś tę grę swojej przyjaciółce?
J- pewnie
K- Jak długo grasz?
J- 7 miesiecy
K- Lubisz czytać cudze blogi o transformice?
J- nie za bardzo
K. Czy zobaczyłabyś mój?
J. Nom jeżeli by był ciekawy
K. Podoba ci się plemię do którego należysz?
J. troche
K. Kupowałaś kiedyś truskawki?
J. tak
K. Fajnie było?
J. Tak
K. Miło się z tobom prowadziło wywiad. Czy zgadzasz się na udostępnienie twojej nazwy i zdjęcie twojej myszki?
J. nie xd



  • Mufiinkaa  
K. Czy zgadzasz się na umieszczenie twojej nazwy i zdjęcia myszki?

M. Tak
K. Jak byś oceniła transformice od 1 do 10?
M. 10
K. Czy ty też prowadzisz bloga jakiegoś?
M- aska
K. Poleciłabyś tfm swojej przyjaciółce?
M. Tak
K. Lubisz czytać blogi o transformice?
M. nom
K. Czy zobaczyłabyś mój?
M. ok
K. Podoba ci się plemię do którego należysz?
M. nom
K. Kupowałaś kiedyś truskawki?
M. nie
K. A masz zamiar kiedyś kupić?
M. Tak
K. Dziękuję za wywiad było mi bardzo miło. Zapraszam na bloga
M. :) Dziękuje


  • Utenimad]
K. Czy zgadzasz się na udostępnienie twojego nicku i zdjęcia twojej myszki?
U. Tak, zgadzam sie.
K. Jak oceniasz transformice od 1 do 10?
U. 8
K. Czy coś ci się w tfm nie podoba?
U. Tak, jest tu wiele błędów. Oraz gra często sie ścina, czyli ma tak zwane lagi.
K. Czy poleciła byś tę grę swojej przyjaciółce?
U. Tak i prawdę mówiąc już to dawno zrobiłam.
K. Czy kupowałaś kiedyś truskawki?
U. Szczerze mówiąc, to tak. Kupiłam truskawki.
K. Czy lubisz czytać blogi o transformice?
U. Tak i to bardzo.
K. Czy przeczytałabyś mój?
U. Zapewne tak.
K. Co możesz powiedzieć o sobie?
U. Trudno mi coś powiedzieć na temat mojego charakteru czy osoby. Wciąż sie zmieniam...
K. Czy podoba ci się plemię do którego należysz?
U. Tak, poznałam tam dużo fajnych osób.
K. Miło mi się prowadziło z tobom wywiad. Zapraszam na mojego bloga na którym zaraz umieszczę naszą rozmowę i zapraszam na niego.
U. To ja dziękuje c; I z pewnościa wejde.



  • Myszkoluszki
K. czy pozwalasz na udostępnianie twojej nazwy i zdjęcia myszki?
M. no dobra
K. Jak oceniasz transformice od 1 do 10?
M. myślę że 9
K. Dlaczego?
M. bo zdarzają się drobne problemy
K. Czy poleciłbyś transformice swojemu przyjacielowi?
M. tak
K. Czy podoba ci się plemię do którego należysz?
M. tak, sam je założyłem :-).
K. Doładowywałeś kiedyś truskawki?
M. jeszcze nie
K. Co lubisz robić na tfm najbardziej?
M. wydaje mi sie że chodzić na eventy jak są i grać na survivor
K. Czy lubisz czytać blogi o tfm?
M. lubię
K. Czy przeczytałbyś mój?
M. już przeczytałem
K. Dziękuję za wywiad. Zapraszam na bloga
M. dziękuje również


  • Natalinnnnnp
K. Czy zgadzasz się na udostępnienie twojej nazwy i zdjęcia myszki?
N. Tak zgadzam
K. Czy piszesz jakiegoś bloga?
N. Tak piszę
K. Czy podasz linka aby go polecić ?
N. www.nataliawiszniewska.blogspot.com                        
K. Czy lubisz czytać blogi o tfm?
N.  Nie za bardzo wolę sama poznawać tfm.
K. Jak oceniasz tfm od 1 do 10?
N. 10
K. Czy poleciłabyś tfm swojej przyjaciółce?
N.  Nigdy ! TFM JEST MOJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
K. Co przeważnie robisz na tfm?
N. Zbieram serki i kupuję ciuszki
K. Co najbardziej lubisz robić na tfm?
N. Najbardziej lubię grać na survivor.
K. Czy przeczytałabyś mój blog?
N.Chyba Tak
K. Dziękuję za wywiad. I zapraszam na bloga
N. Dobrze dziękuje po dzeciowemu :3



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz