.

gry online

sobota, 26 kwietnia 2014

Kilka wieści i moje imieniny! Wszystkich zapraszam!

Hej kochani, dodam jeszcze raz tę samą historyjkę bo niechcący usunęłam 
poprzedni post w którym ona się znajdywała.

(oparta na prawdzie)

Pamiętacie jak ja z moimi przyjaciółkami byłyśmy na utility
 i nagle Papaille zjawił się przed nami?
To było dziwne....

A teraz kilka nowości :P

  • Przetłumaczyłam stronę transformice na polski i pisało tak:


Kliknijcie aby powiększyć.
Nie chciało mi się tego przepisywać to zdjęcie zrobiłam xD

  • Niedługo mam imieniny!
Serdecznie zapraszam wszystkie myszki i czytelników bloga na moje imieniny 9 maja 2014 r o godzinie 16:00 na /room #utility0Kosiamisia . Impreza trwa do 18:00 lub jak wcześniej goście wyjdą xD
 Zaproście znajomych!
Byłoby super gdyby tylko na utility można by puszczać muzykę ._.
Ale zrobię super mapkę to będziemy się super bawić! Każdy będzie miał fly (do latania), draw (do malowania) jak będzie chciał ale nikt nie będzie miał szamana, admina, vamira i ffa. 




Zrobiłam już super mapkę imprezową. Tam dodałam małe telewizory kinowe nie na muzykę bo i tak się nie da tylko każdy będzie miał miejsce do rysowania. Nie można rysować poza bilbord :)

Regulamin imprezy:

  • Dobrze się bawić
  • Nie wyzywać nikogo
  • Wszystkie skargi zgłaszać do mnie
  • Jak ktoś chce np. latać zgłasza do mnie albo gdy nie chce
Jak przyjdzie mało osób to chyba ze smutku nie wejdę na transformice przez długi czas. Np. 5 miesięcy więc postarajcie się wejść proszę to moja 1 impreza i chcę aby była SUPER!
 
Ps. Dodam zdjęcie z imprezy i każdy kto przyjdzie wystąpi w nowej historyjce "castorama"
 Czyli następna historyjka będzie dopiero 10 maja :)
Ale to nie znaczy że post będzie 10 maja codziennie coś tam napiszę i będę robiła plakaciki więc trzymajcie się ciepło i chcę was widzieć na imprezce :D
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz