.

gry online

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Po co jest outfist?-Taka koszulka

Kliknijcie by powiększyć :*


Outfits to taka koszulka z plusem. Jest po to, że jeżeli chcemy się przebrać możemy kupić koszulkę i zapisać nasz aktualny strój aby jeszcze raz się tak ubrać. 1 koszulka kosztuje 50 sera. Zaznaczyłam kolorami co oznacza co.

  • Czerony- Zaznaczyłam w jakim miejscu znajduje się ta koszulka. Outfits po angielsku to stroje.
  • Żółty- Jak wciśniemy ten przycisk po kupieniu nasz aktualny strój nawet gdy mamy na sobie tylko kwiat on nam się zapisze.
  • Zielony- Po zapisaniu, gdy wciśniemy "załóż" zapisany strój założymy.
  • Fioletowy- Kupuje się po wciśnięciu ceny.
Naprawdę ciekawa funkcja.

Napisze Wam historyjkę o mnie, jak zaczęłam grać w transformice i byłam małą myszką :)

Pewnego dnia, gdy niedawno zaczęłam grać w transformice zobaczyłam, że w sklepie jest taka kategoria jak Outits (stroje). Zobaczyłam, że to jest taka koszulka ale myślałam że do założenia. To kupiłam ją ale nie mogę jej założyć bo się nic nie dzieje. Zezłościłam się ale następnego dnia jak kupiłam sobie włosy to okazało się że to nie jest do ubierania tylko zapisywania stroju -,-. 

Heh :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz