.

gry online

sobota, 12 kwietnia 2014

Mapka gdzie można zmieniać się w rzecz.

Cześć. Bardzo mnie ciekawiło ostatnio jaka to jest mapa gdzie można się zamieniać w deskę, skrzynkę?

Okazało się że numery mapy od 200 do 210.
Lubię się na tym bawić bo to bardzo śmiesznie wygląda jak myszka jest pudełkiem lub deską.
Fajne jest to, że w tej mapie nie ma szamana i zamienić się każdy może! 
Aby się zamienić trzeba kliknąć rzecz w którą chce się zamienić. (Polecam taką zabawę na utility) 

Nie ma ich za dużo szkoda. A wyobrażacie sobie myszkę która jest zamieniona w balona lub w trampolinę? Śmieszne. Narysowałabym wam to ale trochę to za trudne może innym razem ;3
Jeżeli się zamienicie w skrzynkę to aby znowu być myszką klikamy myszkę :)

Co jeszcze?
Dodam wam zdjęcia myszki jako pudełko, deska i kowadło :3
Kliknijcie aby powiększyć :3
To przeróbka zdjęcia. Nie powiem jak to zrobiłam że jest mnie aż 5 ale to po prostu magia :)

To już na tyle dziękuję, że tyle mam odwiedzin na blogu i że lubicie mój blog ale chciałabym aby było więcej komentarzy żebym miała pewność że lubicie mój blog. 
DO JUTRA!




3 komentarze:

  1. masz ekstra bloga! codziennie na niego zagladam!

    엎ㄹㄹㅊ푸ok jestem lisiamysza anie. ㅎ퓨ㅓㅠㅗ

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM TEGO BLOGA <3 Super blog Kosiu zaproś do znaj : Eveergirl

    P.s ja to piszę w 2015 :D więc.wierz... Jak czegoś już nie robisz to sorka ale mg wystąpić w historyjce następnej :) A I JA NA KOMÓRCE ��

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń