.

gry online

czwartek, 24 kwietnia 2014

Zadawanie pytań adminom.

Cześć, jak widać chyba... można zadawać pytania adminom O.o2
Tak myślę nie znam angielskiego ale pisze tam:
Twój nick
Twoje pytanie
I do tego napisała to "Sydoline" jedna z adminów :D
Wygląda to tak:
Tak to wygląda :)

To była 1 sprawa.

2 sprawa: Zobaczcie co się stało na moim utility z moją przyjaciółką Monią i Czekolą.
Bawiłyśmy się razem w rysowanie a gdy wpisałam: !clear
Wszystko znikło i pojawił się Papaille !

Nie wiem jak ale gdy się go coś zapytała on stał jak słup. Więc
poszłam...
nie wiem co się tam dalej działo ale to było strasznie dziwne O,o

3 sprawa to historyjka nowa:

(oparte na prawdzie)


jeszcze mała sprawka:
Dzisiaj u mnie w realu moja szkoła wygrała 1 miejsce 
w międzynarodowej jakieś wiedzy olimpijskiej.
Wyobraźcie sobie że musiałam się nauczyć 16 pytać? O.o


1 komentarz:

  1. Cześć muszę to zobaczyć serio że on się tam pojawił i takie pytanie podasz kod do mapki proszę :)

    OdpowiedzUsuń