.

gry online

wtorek, 1 kwietnia 2014

Prima Aprilis

A wy kogo dziś nabraliście na myszkach?
Ja nabrałam 63 myszy! Spójrzcie co wymyśliłam!

Napisałam:
UWAGA! Z OKAZJI PRIMA APRILIS ADMINISTRATORZY WYMYŚLILI MINI EVENT! WYSTARCZY ŻE BĘDZIE 50 MYSZY NA /room prima aprilis A DOSTANIECIE RZECZ Z EVENTU KARNAWAŁOWEGO, 100 TRUSKAWEK I 500 SERA. TRZEBA PRZEJŚĆ 30 MAPEK!!! NAPRAWDĘ DZIAŁA!

Oczywiście to kłamstwo :p
Gdy rozniosłam to po jakiś 5 roomach przyszłam a tu 64 myszki O.O nie wiedziałam że tyle się nabierze xD

A nawet 64 O.O
Potem na chat napisałam PRIMA APRILIS !!!
Wszyscy dali się nabrać xD



4 komentarze:

  1. a ja z moniserek czekałyśmy w tym czasie w chatce plemiennej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ominęło was najlepsze wszyscy potem mieli ździwione miny i pisali: Straciłem przez ciebie czas. xD

      Usuń
    2. Xd kosiamisia kocham twoje filmy

      Usuń
  2. za coś takiego można dostać bana widziałem takie przypadki

    OdpowiedzUsuń