.

gry online

środa, 16 kwietnia 2014

Nowa strona główna transformice

Wczoraj nie mogłam wejść na myszki niestety, ponieważ dostała 3- z matmy! DAM DAM DAM....
Musze się komuś pożalić. Dzisiaj ostatni dzień i tydzień wolnego :) ale muszę się nauczyć do 3 sprawdzianów i na olimpiadę z w-f! DAM DAM DAM..... 
Sprawdzian z przyrody, historii i matmy (z ułamków). Ale z w-f to aż 16 pytań! DAM DAM....


Więc też nie będę codziennie Wam apelowała o transformice co nowego?
Ale słyszałam, że były jakieś odświeżenia serveru wczoraj? Na początek ucieszyłam się, że to może być 
event wielkanocny ale gdy weszłam na stronę główną tfm (czyli tam gdzie się loguje bądź zakłada konto) 
Taka była moja mina:


Sama to narysowałam w paincie :)

Nie ma takiego nastroju jak zawsze, że to nowość ale nie mogłam wejść, więc
dobrze że chodź napisałam bo miałam sobie odpuścić.
A dlaczego taka mina? Bo nie przepuszczałam że strona główna tfm będzie taka WOW!

Ładnie to wygląda.
A gdy się logujemy robi się to czarno-białe :O

+ komiks który wam obiecałam w poprzednim poście.

Nowy fan: Klopsikmysz i Polskianonim

*Pomysły do komiksów wymyślam ja czyli Kosiamisia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz