.

gry online

piątek, 18 kwietnia 2014

Postanowiłam wrócić i title.

Wczoraj mój mąż Myszkoluszki uświadomił mi, że nie warto od razu się poddawać więc... z tej okazji zrobiłam mini komiks :D

     
Kliknijcie aby powiększyć.

I napiszę jak zmieniać tytuły (tzw title)

Jeżeli mamy obojętnie jakie title (tytuł pod naszym nickiem)
Jeżeli nam się nie podoba title możemy je zmienić. 
Najpierw otwieramy pasek z titlami które zdobyliśmy np. za kupione ubrania, eventu, 1st itd...
Wpisujemy w chat: /title i wyświetla nam się na chat wszystkie nasze tytuły.
To mój pasek z title i kawałek ucięło xD
Aby ustawić title wybieramy title które chcemy mieć. Ja wybieram "Frywolna Myszka"
wpisuje więc /title 120.

Potem wyskakuje nam:
Twój tytuł zmieni się na «Title które ustawiliśmy» po zakończeniu tej rundy.
 A gdy była następna runda:


Proste :)






1 komentarz: