.

gry online

wtorek, 27 maja 2014

Dziwne lagi czy to hacki?

AAAA!!!
 Coś się dzieje z transformice!


Byłam na utility koleżanki a tu nagle
Zanaaxdd opuścił/a grę.

Jak ona mogła opuścić grę skoro jest online?

Albo mój brat napisał mi \
Cześć siostra
Chciałam mu odpisać ale wyskoczyło
Gracz odłączony

No jak może być odłączony skoro jest online?!
Coś mi się tu nie podoba.
Po kolei znikały z tfm moje koleżanki i dopiero wchodziły po 10 minutach.
Albo sobie robiły jaja albo hackerzy atakują.

Nie wiem co się dzieje!

A naj, naj dziwniejsze:
W znaj pisało że Zana jest na tym utility
Poszłam tam a tam nie ma jej na liście online w room!

Jak macie komentarze typu "po prostu masz lagi"

No dobra, ale to nie tylko ja mam!
I to nie wygląda jak lag ale jak wiecie co się dzieje to piszcie w komentarzach proszę zaczynam się baaać :(

Jeszcze było coś takiego że nikt nie był szamanem a tu pojawiła się trampolina:
I można było po niej skakać!


Dla pocieszenia kilka rysunków:



1 komentarz:

  1. Ja też tak mam... pisałam z koleżanką na szept i nagle mi wyskakuje "Gracz odłączony" no po prostu wkurzyłam się... i potem ona mi coś napisał i dalej było dobrze...
    Albo taka sytuacja. Siedzę z kolegą w chatce plemiennej. "Chichramy" się z nowej komendy z flagami, zaczynamy wpisywać coraz dziwniejsze słowa do tej komendy. Na przykład nazwy znajomych. I on nagle znika. Nie ma jego myszy ani na mapie, ani na tej liście myszy... piszę do niego na szept "Gdzie jesteś?" a on mi odpowiada "siedzę obok cb w chatce"... jak to możliwe?

    OdpowiedzUsuń