.

gry online

wtorek, 13 maja 2014

Jak robić minki w transformice? (jako szaman)

Uwaga!
Można robić minki jako szaman!
Nie żeby to była dla kogoś nowość ale ktoś się mnie ostatnio o to pytał...
Odpowiedziałam, że nie i byłam wtedy głupia....
Zapomnijcie co wcześniej mówiłam....

Robi się minki tak, że musimy przed numerkiem wcisnąć lewy shift!
Gdy wciśniemy sam numerek to trzymamy jakąś rzecz. A więc:

Widzicie?
Jestem szamanem i robię minki!
Jak to zrobić?

  1. Shift+1
  2. Shift+2
  3. Shift+3
  4. Shift+4
  5. Shift+5
  6. Shift+6
  7. Shift+7
  8. Shift+8
  9. Shift+9
  10. Shift+0
I tak wychodzą minki tylko:
  • Nie w chat
DOBRANOC xD


4 komentarze:

  1. a ja wciskałem lewy Ctrl + 1 i też miałem buźke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale napisałam żeby prawy aby było łatwiej zapamiętać ale jak komu wygodnie.... :)

      Usuń
  2. A a jak na telefonie zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na smartfonie zrobić minkę w transformice?

    OdpowiedzUsuń