.

gry online

piątek, 9 maja 2014

Impreza była dzisiaj

Witam ponownie!
Otóż byłam zawiedziona że na moją imprezę przyszło zaledwie 11 myszek.
Mogło być zawsze więcej ale i tak było super więc żałujcie jeżeli was nie było.
Graliśmy w wężyka, był konkurs rysowania, zrobiliśmy fotkę, lataliśmy, rozmawialiśmy, żartowaliśmy i wiele więcej ale już mi się wymieniać nie chcę. Szkoda że tego nie nagrywałam.
Znaczy nagrywałam aparatem ale nie chce mi się wczytać na youtube.
 Zwycięzcy w konkursie rysowania wystąpią już wkrótce w komiksie "castorama" który zapowiadam już od tygodni.

Ale to dopiero jutro.

O to fotka z imprezki:

Było nas wtedy 10 bo jeden gość nie chciał do zdjęcia.

Jeszcze kiedyś zrobię imprezkę i to na pewno niedługo więc odwiedzajcie bloga bo będę informować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz