.

gry online

niedziela, 18 maja 2014

Jak powstał mój nick Kosiamisia?

Witajcie!

Wiecie jaki był pomysł na mój nick Kosiamisia?

Wcześniej zanim polubiłam transformice to grałam w moviestarplanet.
 Miałam znajomą która nazywała się misia.
Gdy koleżanka mi podała link do transformice to byłam akurat na msp.
Myśląc nad nickiem postanowiłam się nazwać "Koszatniczka" lecz było zajęte.
Jednak samo Kosia też nie pasowało. 
postanowiłam Kosia i dodałam misia (od mojej znajomej) i tak wyszło Kosiamisia.

(Kosia od moich zwierzątek koszatniczek)

Jutro będę robiła wywiady z myszkami skąd pomysł na ich nicki?


Komiks o małpie który był w moich ćwiczeniach od polskiego xD


3 komentarze:

  1. Ale dziwny nick. Ale ubóstwiam Twoje komiksy ! Większość to gówno z błędami ortograficznymi , ale co tam . Najbardziej mi sie podoba to , jak Kosiagówno oj sry Kosiamisia wygrała kase. Pozdrawiam. Jolo.

    OdpowiedzUsuń


  2. This study was different from Pas Cher Replique Montre Omegapast research which has shown water consumption Repliche Rolex
    to be an effective part of a weight loss program only when water takes the place of caloric beverages. While drinking water has wonderful health benefits,Copie Montre Pas Cher France it didn’t seem that weight loss was one of them.

    OdpowiedzUsuń