.

gry online

poniedziałek, 5 maja 2014

Skończył się event Wielknocny


Hej kochani :(
Niestety same złe wieści. 
 Dzisiaj zakończył się event Wielkanocny ale wiecznie też on nie będzie.
Można było po tym poznać że wielkanocne futro było promocją wczoraj 20 godzin.
A to nawet mniej niż 1 dzień!

Wiecie że ma być następny event dopiero w lipcu? Łowiecki
może będą jakieś dodatkowe jak z okazji "Dnia dziecka" albo łowiecki będzie wcześniej.
 Nie mogę się doczekać bo w tamtym roku się łowiło :D
Fajnie by było gdyby trzeba było zbierać ryby tak jak jajka na evencie.

Ile mieliście jajek? Ja miałam 86 :)
Współczuje tym co mieli mniej niż 50 :\


Na pocieszenie dla wszystkich obiecana historyjka:


3 komentarze:

  1. moge tez byc w historyjce?
    lisiamysza

    OdpowiedzUsuń
  2. kosiuu.. jak ty zebrałaś tyle jaj!? ja miałam zaledwie 7. tylko 7. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz ja całymi dniami zbierałam bo na wolne dni w wielkanoc nie wyjeżdżałam to spędzałam czas przy transformice :)

    OdpowiedzUsuń