.

gry online

środa, 21 maja 2014

Wywiady 2


  • Skąd się wzięła twoja nazwa na transformice?

Dzień dobry myszki. Witam Was ciepło i puszyście :)
  Myszki które wydawały się miłe pytałam o ich nicki (i swoje koleżanki)

O to:


    1. Xxxlamaxxxpl

Kosiamisia- Skąd pomysł na twój nick w transformice?
Xxxlamaxxxpl- ok a więc:  grałam na grze i zobaczyłam reklamę gry tfm.
chciałam założyć konto. Ale zobaczyłam czy ta gra jest prosta, okazało się że trudna. więc pomyślałam że będę lamić. Wiec nazwałam lama ale było zajęte (jak zwykle) dodałam trzy x z tyłu. Było ok ale było niezgrabne i dodalam z przodu też 3 x  było znowu zajęte!!!!  dodałam pl  tak sie narodziłam xD.

    2. Nikolasjes

Kosiamisia- Skąd pomysł na twój nick w transformice?
Nikolasjes-  Jak zalozylam konto sama mi weszla do glowy nic nie bylo co wpisalam wiec takie cos mi weszlo i tyle
  
    3. Moniserek

Kosiamisia- Skąd pomysł na twój nick w transformice?
Moniserek- Kolega mi pokazuje transformice-wpisywałam Lola,Lula nie pasowało a mój kolega ma nick Elserek  i wpisałam Moniserek to pasowało ale wtedy jeszcze nie miałam niczego do mówienia do mnie Moni ale po jakimś czasie doszła nowa koleżanka do klasy mojej i zacęeła nawijać Moni,Moni,Moni,Moni ... i znienawidziłam koniec xD

    4. Zanaaxdd

Zanaaxdd- Mniałam konto Smolisia i  niestety, długo nie grałam w tfm  i zapomniałam hasła.  Postanowiłam stworzyć nowe konto i wpisałam Zanaxd. Ale było zajęte. Wpisałam Zanaxdd też zajęte. Wpisałam Zanaaxdd, udało się!

    5. Eskagg 

Eskagg- kiedyś, dawno, bo w podstawówce, kol mi powiedziała że mogę mieć pseudonim Eska i tak został on do dziś  a wiem! bo moja kol mi powiedziała o tfm na gadu-gadu! xD i dopisałam gg i tak wyszło.

    6. Smilerka

Smilerka-  Z nazwy Smile a że jestem dziewczyną więc Smilerka.

    7. Muchaczyk

Muchaczyk- Mój nick powstał tak: Gdy zakładałem konto w pokoju latała mi mucha, przebywałem tamtego dnia w czechach (specjalnie pojechałem bo urodziny kuzynki) a yk jest od tego że to moje ulubione litery.

    8. Gogosiak

 Gogosiak- po prostu nie chciałam mieć na imię gosia ale nie chciało mi się myśleć a czasami mówią do mnie gosisak więc podwoiłam początek i powstał gogosiak.



 I to tyle na dziś :) wiele ciekawych pomysłów (: do zobaczenia :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz