.

gry online

niedziela, 11 maja 2014

Strona na której można zobaczyć wszystkie swoje wyniki na transformice!



Hej kochani po długim weekendzie!
Wybaczcie że nic nie pisałam 
(jak ktoś myślał że nigdy już nic nie dodam to niech się stuknie w głowę)

Oczywiście żart :) Nie musicie się walić w głowę :)

Nie miałam pomysłów kiedy moja kochana przyjaciółka Tinkuula mi pokazała stronę gdzie znalazłam wszystkie swoje mapki i mój profil na transformice!
Wystarczy się tam zarejestrować na stronie:

Jak się zarejestrujemy wejdziemy na swój profil i tam klikamy 
"Mapy gracza (twój nick i liczba)
tak tam pisze i tam są kody twoich wszystkich map jakie zrobiłeś 
(jeśli robiłeś/łaś)

Mam nadzieję że to wam się przyda jeżeli szukacie swoich zagubionych map jak ja :)

Komiks tak długo oczekiwany pt: "Castorama"


3 komentarze:

  1. Zapraszam na mojego bloga o MSP: msp-lubimy-wonsy-blogspot.com

    ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze kody/hack do Transformice TUTAJ SĄ (KLIKNIJ) Polecam, dzięki niemu mam sporo serków i truskawek <3

    OdpowiedzUsuń