.

gry online

czwartek, 22 maja 2014

WIADOMOŚCI

 WIADOMOŚCI 22.05.2014

Ale gorąc jest z 27 stopni! Ta, potwierdziło się.
 Więc z tej okazji z moją koleżanką wybrałyśmy się na piknik!
Też chcecie majowy piknik?
@5064423 


Poza tym jest jeszcze coś do opisania
ale pewnie każdy z was to widział na stronie transformice:
Ale po polsku!
Jednak nic z tego nie kumam ale warto to opisać :P

Po trzecie wczoraj weszłam na room 801 z nudów i tam zabrakło Elise!

kwadracik ze znakiem zapytania ja dorysowałam :)
Pewnie Elise sobie wtedy poszła na kawkę czy coś tam....

Również bawiłam się w mapki ze znajomymi.
 Te dwa zdjęcia podzieliłam na jedno.

A- To mapa jak zrobiłam jednej nazłość i zamknęłam w pudełku. Potem doczepiłam balony i ona latała.
B- Mapa z zamienianiem się w przedmioty i też zrobiłam nazłość gdy się wspinał i zamieniłam się w deskę.
Ale to nie za bardzo nazłość bo służyłam jako most po ser.


Ostatnia sprawa to room (stary)
 Nazywa się /room #easypvp

Jednak nie można na nim już grać.
Bo ta mini gra została zamieniona w dzisiejsze #figft

Zdjęcie to jest ten cały room.
Tam nic nie ma tylko ten rysunek.

I można się tylko ślizgać i gadać.


To tyle nara!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz