.

gry online

wtorek, 6 maja 2014

Slajdy na youtubie.

Witam kochani!
Już w ten piątek moja impreza o 16 na /room #utility0Kosiamisia
 na pewno pamiętacie :)

Z okazji moich imienin tata pozwolił mi dać coś na youtube! 
  Wiem że jesteście zdziwieni bo niektórzy mogą codziennie coś nagrywać ale ja nie mogę bo za to się więcej płaci ;(
Nie mam programy do nagrywania to zrobiłam slajdy a że nie miałam pomysłów to zrobiłam 

"Mój mysi dzień na transformice"
Wiem że głupia nazwa nie musicie mi tego wypominać :\

Nie mam pomysłów o czym pisać ale jak chcecie się czegoś dowiedzieć albo jest coś warte opisania piszcie w komentarzach albo na maila. Codziennie go sprawdzam a on pusty :P
 Po co ja go zakładałam?
Abyście do mnie pisali....

O to filmik: 
Mój mysi dzień na transformice
Miniatura
(miniaturka)

Z góry dzięki za obejrzenie pamiętajcie o imprezie bo mapa jest gotowa i czekam i ja :)
 Jakby co to w piątek jestem od 15:30 do 19 na transformice na swoim utility 
więc jak ktoś chce wcześniej przyjść na imprezę to zapraszam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz