.

gry online

wtorek, 13 maja 2014

WIADOMOŚCI

WIADOMOŚCI 13.05.2014

Dzisiaj kochane myszki pierwszy raz ktoś napisał na pocztę bloga!
 Jak spotka was coś wartego opisania to zróbcie screena i wyślijcie to na blogową pocztę!
Jak zrobić screena to już o tym rozmawialiśmy: Klikamy PrtSc obok F12
Potem wchodzimy w "paint" na pewno każdy go ma w komputerze i klikamy Ctrl+v
 Takiego screena zapisujecie na dysku w komputerze, wchodzicie w swoją pocztę bo na pewno każdy ma i wysyła tego screena. Ja go przerobię tak aby było dobrze czyli coś tam pousuwam itd.... 
 Dzisiaj miałam Wam to ogłosić i już to zrobiła moja przyjaciółka Tinkuula!
Wysłała mi screena jakiego miała laga. Nie strasznego ale śmiesznego! Coś stało się z Elise na room 801!
Jak widać Elise poszła sobie na mały spacerek pod ziemią, gdyż Papaille stał i na nią na górze czekał czyż to nie jest dziwne?

Jak Wam się coś również przytrafiło bo wiecie myszki że ja teraz opisuję same wiadomości to... możecie skorzystać i być na blogu!
Wyślijcie na adres:
blogdlagraczytransformice@blogspot.com

Codziennie prawie sprawdzam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz