.

gry online

środa, 14 maja 2014

WIADOMOŚCI

WIADOMOŚCI 14.05.2014


Dzisiejsze nowości są dziwne i fajne.
 Z paroma znajomymi i znajomymi znajomych budowaliśmy coś tam i to wybuchało!
screen nr 1

Budowałam sobie samochód. 
Doczepiłam piłki i jechało dobrze.
Było za wolno to doczepiłam runę z j do balonów i to wybuchło do góry nogami!


screen nr 2

Budowałam sobie jakiś motor.
Było dobrze bo nie doczepiałam runy.
Za to pojazd jechał wolno chyba 2km na godzine!

screen nr 3

Nie pamiętam co budowałam ale to był jakiś pojazd.
Doczepiłam do niego niechcący kowadło z j.
Po 2 sekundach pojazd wybuchł i zostało z jego tylko kręcące coś i kowadło.

screen nr 4

Budowałam sobie pudło.
Doczepiłam kowadła z j i balona.
Po zrobieniu screen to wybuchło.

screen nr 5

Zbudowałam rower.
Podczas jechania od oszalał.
Zaczął tańczyć i tak do końca mapy.

Też tak sobie spróbujcie!
 Naprawdę ubaw po pachy!
Możecie budować to co ja i to taka fajna zabawa :)


Uwaga!
Dzisiaj z moim kolegą wymyśliliśmy kawał aby nabrać mojego męża Myszkoluszki!
W tym czasie gadałam z nim na skype, on wszedł na konto publiczne "Dobryjestem"
następnie udawał hackera (tak naprawdę nim nie jest ale umie go dobrze udawać)
Udawał mojego męża Myszkoluszki by naprawdę pomyślał że on żartuje.
Ja pisałam w tym samym czasie (jestem dobrą aktorką) że on jest hackerem i się boję.
Myszkoluszki nie wierzył nadal i kazał mi wyjść z tfm na minutę. Powiedział to koledze.
 Podałam mu swoje hasło a on wszedł na moje konto.
Nadal udawał hackera że wkradł się na moje konto Kosiamisia.
Według planu ja stworzyłam konto Kosiamisi i udawałam wystraszoną że nie mogę się zalogować.
Myszkoluszki wtedy wierzył i gdy już naprawdę był wystraszony to krzyknęliśmy "żartowaliśmy!!!!"
Naprawdę on miał taką minę jakby się dowiedział że wygrał w loterii zepsute masło haha!
 Najśmieszniejsze było to, że Tinkuula była przy tym i nabrała się drugi raz!
Ostatnio ją też nabrałam że opuszczam plemię. 


Tak to wyglądało.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz