.

gry online

sobota, 3 maja 2014

Jak edytować niezapisaną mapę?

Po pierwsze zobaczcie jak ja narysowałam siebie w paint :)
Ładnie?
Teraz do tematu:

Ostatnio miałam iść na angielski dodatkowy....
zaczęłam robić mapkę i nagle musiałam wychodzić a to była taka super mapa :(
 Nie chciałam jej stracić bo potem 2 takiej bym nie zrobiła :\

Co w takiej sytuacji można zrobić???


  • Wchodzimy w edytor i tworzymy mapkę (nie musimy tego robić gdy mamy gdzieś wychodzić)
  • Klikamy "Zapisz do schowka"
Pewnie wiele z Was myśli co to jest ten schowek???
Jak klikniemy zapisz do schowka wchodzimy w "notatnik" lub "worda" chodzi o jakieś miejsce gdzie możemy sobie zapisać kod.
Klikamy "wklej"
 I zapisujemy w komputerze.
Gdy znowu wejdziemy na myszki możemy spokojnie kontynuować mapkę.
Wklejamy po prostu ten kod tej mapy nieskończonej tam gdzie się wkleja wszystkie inne kody w edytorze a jak znowu musimy wychodzić robimy to samo.



3 komentarze:

  1. Wiem że pisałaś to w 2014, ale mam pytanko. Jak zapisać mapkę tak zwykle ? chodzi mi by mieć ją jak wpiszę !map @ Proszę pomóż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz mieć 40 serkó i wtedy kliknąć Eksoprttuj mape czy coś takiego :)

      Usuń
  2. a co jeśli chowam do schowka a kod się nie pokaxuje proszę o szybką odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń