.

gry online

niedziela, 25 maja 2014

WIADOMOŚCI

WIADOMOŚCI 25.05.2014

 Dzisiaj bawiłam się z moją koleżanką Maerikusia 
Razem narysowałyśmy tę dziewczynkę na utility.
Zajęło nam to z 10 minut.


3 koleżanki :)


Jutro Dzień Matki co dacie swoim mamom w realu?
   Ja laurkę bo powiedziała by nic jej nie kupować.

Jutro będzie jakiś ciekawy post i historyjka :)




Kilka zdjęć moich z room 801.

1. Na leżaku w domku
2. W barze
3. W barze na blacie
3. Na chmurce
4. Na gałęzi 
5. Na dachu
6. Na strzałce
7. Na kapliczce
8. ZAPOMNIAŁAM xD




ZACZĘŁAM RYSOWAĆ MYSZKI
 O TO KILKA MOICH PRAC:



Jak chcecie bym was też narysowała to zgłaszać się na szept do mnie.

Zgłaszając się trzeba podać w jakiej pozie chcecie być narysowani.
   papa!



2 komentarze:

  1. Bez obrazy, ale fatalnie rysujesz, łapki wychodzą z szyi robisz je za grube, nei widać emocji myszek, animacji też brak i złe ustawienie,brak cieniowania, polecam Ci wziąć kubek i obracać go i rysować etapy potem tak z myszkami może się nauczysz stawiania w dobrych miejscach ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego cieniowania? W ogóle nie rozumiem ciebie bo ja rysuję jak mi się podoba "Bez obrazy" :)

      Usuń