.

gry online

piątek, 2 maja 2014

Menu się zmieniło

Pamiętacie ostatni post o room control?
Pisałam że jest resert serveru i okazało się że event wielkanocny nadal trwa!
Jest dobrze xD
Natomiast zmieniło się menu.
Trochę dziwnie wygląda:


To prawie to samo tylko że w jedną zakładkę schowano wszystkie roomy.
(Nie wszystkie tylko te główne)
 W sumie to i lepiej bo zwykle jak się spieszyłam idąc do sklepu wchodziłam w bootcamp.
Teraz jak klikniemy "Game mode" nie przenosi nas do roomu ale i pokazuje notatkę o tym roomie.
Oczywiście notatka nie jest po naszemu bo jak wiecie Transformice to nie jest polska gra. Ale można to sobie ładnie przetłumaczyć w translatorze :)

Niżej jest nawet umieszczony spis mini gier na transformice i ile myszek w nią gra. 

Bardzo fajna funkcja a już się bałam że nie będzie eventu wielkanocnego już.
Bo jak zauważyliście z okazji "Dnia Dziecka w Turcji" trwał 1 tydzień.
To nie fer :\

Przygotowałam historykę z moją nową fanką Xxxlamaxxxpl



1 komentarz: