.

gry online

niedziela, 4 maja 2014

Impreza przed imieninowa na moim utility

9 maja o godzinie 16:00 na /room #utility0Kosiamisia
ma się odbyć moja impreza imieninowa którą sama organizuje.
Już zrobiłam mapę i jest gotowa na imprezę jeszcze tylko należy czekać :)
Dzisiaj odkryłam że ta mapa trochę się nie nadaje to zrobiłam nową :)
Starą mogę wam pokazać i nareszcie mi ulżyło :P
 Było tak jak będzie na prawdziwej imprezie. Każdy miał fly i mógł sobie latać....
I na koniec zrobiliśmy sobie fotkę.
Nie uwierzycie ile razy musieliśmy ją robić?

Chyba z 8. :)
Ale udało się perfekcyjnie o to ona:
PS. Pozwalam na używanie tej mapy na swoich imprezkach
PS2. Nie pozwalam chwalenia się że to jest twoja mapa, bo tak naprawdę moja :)

Więc nie mam nic przeciwko jak będzie na twojej imprezie :)
Obiecuję że jutro będzie historyjka bo mam pomysł :)

1 komentarz: